טקסט הודעת פורום
10/29/2008 2:41:00 PM
אביעד נ
אין מכס על אביזרי בטיחות
נושא:
אין מכס על אביזרי בטיחות
תאריך:
10/29/2008 2:41:00 PM
מחבר/ת:
אביעד נ
ככל הנראה תידרש לשלם רק מע"מ
חזרה לפורום