נושא: מחפש מקום לרחיבה ....... תאריך: 10/30/2008 10:55:00 PM
מחבר/ת: עידן כחלון
שלום אני מחפש כבר כמה זמן מקום שקרוב לאשדוד או רחובות ואפילו בראש העין אני רוכב AM וקצת FR ובקרוב קונה אופניים חדשות אז חשבתי למצוא מסלול מאתגר ולא כל כך מסוכן כדי לבחון את האופנים שאני הקנה ??. אני גר באשדוד אבל המון ברחובות (משפחה) ובראש העין פעם בחודש .בבקשה תגובות
|