נושא: יש מספיק מקומות.. תאריך: 10/31/2008 12:46:00 PM
מחבר/ת: avi a
לרכב באזור אשדוד, אך הבעיה שחייבים רכב על מנת להגיע אליהם. אתה מוזמן להיכנס לדף שלי פה באתר, יש שם קישור לקבוצת הרכיבה שלי, אתה יכול להתרשם ולהצטרף אלינו לאחת הרכיבות, אנחנו רוכבים בעיקר AM, כל זאת באם אין לך קבוצת רכיבה, למרות שיש קהילת רוכבים גדולה באשדוד. בכל מקרה, במרחק חצי שעה עד 3/4 שעה נסיעה יש לך את כרמי יוסף, את פארק קנדה ובריטניה וגם את יער בן שמן, ככה שיש איפה לרכב, אם אני הייתי בוחן אופניים חדשות בתחום שאתה רוכב, הייתי הולך על כרמי יוסף, בהצלחה.
|