נושא: שקיעה לא רצויה ומוגזמת בבולם קדמי פייק תאריך: 12/6/2008 4:27:00 PM
מחבר/ת: avi a
יש ברשותי בולם קדמי רוק שוקס פייק שנמצא בשימוש כחודשיים לערך ונרכב אול מאונטיין בסופ"ש מבלי לקרוע לו את הצורה, הבולם נקנה חדש ועם קנייתו, נראתה שקיעה מסויימת בבולם אך לא מוגזמת (של כמה מילימטרים) כשעדיין ניתן היה לראות את סימון ה"140" בבולם. לאחרונה, ובעיקר לאחר רכיבות אגרסיביות, הבולם נוטה לשקוע כאשר לא מופעל עליו שום לחץ וכשאני כלל לא יושב על האופניים. דגם הבולם הוא 454 אויר בעל כיוונון של 110-140. האם זו בעיה פנימית של הבולם? (אטמים, שמן, לחץ אויר) או שזו תופעה נורמלית? יש לציין שכרגע כלל לא רואים אפילו את הסימון של ה125 מ"מ והאופניים נמצאות עם זוית ראש של אופני קרוס קאנטרי, דבר שמסכן אותי בשטח בירידות חדות וטכניות.
|