הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/6/2008 8:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא רודוי עם תוכן  לי נשמע כמו חוסר באוויר
נושא: לי נשמע כמו חוסר באוויר תאריך: 12/6/2008 8:43:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי

אני לא מבין גדול אני אומר מתוך נסיון קצת ומה שנראה לי
נראה לי שיצא לך כל האוויר מהבולם
מה שאומר
שאו שסתם ברח מאיזה קFיצה או שימוש לא נכון
או שהאטמים צריכים החלפה..
הכי פשוט לך לחנות תשאל מה עושים עם זה כמה עולה ואת כל השאלות חח
אגב ברוב הבולמים ברגע שאתה מתיישב הם יורדים טיפונת ונשארים ככה כאילו כמה מילמטרים אבל זה בגלל שפועל עליהם לחץ


חזרה לפורום