הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/7/2008 12:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  avi a עם תוכן  מה שבטוח..
נושא: מה שבטוח.. תאריך: 12/7/2008 12:20:00 PM
מחבר/ת: avi a

זה שלא יכול להיות ש"כל" האוויר יצא מהבולם, כי הוא עדיין מתפקד בצורה מצויינת,
פשוט עם שקיעה לא ברורה.
מה שאני באמת אעשה, זה ללכת לחנות לבדוק את העניין ולנסות להכניס אוויר לבולם ואם
זה לא יעזור, כנראה נשלח אותו לטיפול.

נ.ב
אני יודע שברגע שמתיישבים על האופניים הבולם אמור לשקוע קצת (Sag), העניין והבעיה
היא שהוא שוקע מבלי להפעיל עליו משקל כלל.

אה, ותודה על התשובה.


חזרה לפורום