טקסט הודעת פורום
| 12/22/2008 12:29:00 PM |
|
נושא: כמה הערות... תאריך: 12/22/2008 12:29:00 PM
מחבר/ת: ברק
בתור מי שרוכב על אותה שלדה:
א - אחלה שלדה אני לא הייתי מוכר בחיים.
ב - השלדה היא שנת 2007. מ-2008 הפיין מאונטיין היא שלדת סינגל-ספיד.
ג - אהמ, זה לא שיכוך מלא.
|
חזרה לפורום |
|
|