הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/22/2008 12:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ברק עם תוכן  כמה הערות...
נושא: כמה הערות... תאריך: 12/22/2008 12:29:00 PM
מחבר/ת: ברק

בתור מי שרוכב על אותה שלדה:

א - אחלה שלדה אני לא הייתי מוכר בחיים.

ב - השלדה היא שנת 2007. מ-2008 הפיין מאונטיין היא שלדת סינגל-ספיד.

ג - אהמ, זה לא שיכוך מלא.


חזרה לפורום