טקסט הודעת פורום
| 12/25/2008 7:39:00 AM |
|
נושא: כמה תשובות תאריך: 12/25/2008 7:39:00 AM
מחבר/ת: גיל וקנין
גם אני לא רציתי למכור אבל אני צריך מקום במחסן יש לי עוד זוג עיקרי שאותו אני רוצה לשדרג ל turner שנית יכול להיות שאתה צודק ומ 2007 אני קניתי ב 2008 והשיכוך האחורי נכתב בברור- "ישבן (שילדה)...."
|
חזרה לפורום |
|
|