הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/26/2008 7:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי . עם תוכן  אבד פלאפון
נושא: אבד פלאפון תאריך: 12/26/2008 7:33:00 PM
מחבר/ת: שי .

שלום לכולם..
לאחר רכיבה בוצית ביותר בבן שמן היום נאבד מכשיר סלולרי מדגם E65 של נוקיה בצבע חום-שחור בתוך נרתיק ייעודי לפלאפון של TOPEAK הפלאפון אבד באיזור תל חדיד..
אם מישהו מצא נא ליצור קשר עם המספר של הבית


חזרה לפורום