טקסט הודעת פורום
| 12/26/2008 7:33:00 PM |
|
נושא: אבד פלאפון תאריך: 12/26/2008 7:33:00 PM
מחבר/ת: שי .
שלום לכולם.. לאחר רכיבה בוצית ביותר בבן שמן היום נאבד מכשיר סלולרי מדגם E65 של נוקיה בצבע חום-שחור בתוך נרתיק ייעודי לפלאפון של TOPEAK הפלאפון אבד באיזור תל חדיד.. אם מישהו מצא נא ליצור קשר עם המספר של הבית
|
חזרה לפורום |
|
|