טקסט הודעת פורום
1/2/2009 1:16:00 PM
רז אברג´ל
קנית משופ הרים????
נושא:
קנית משופ הרים????
תאריך:
1/2/2009 1:16:00 PM
מחבר/ת:
רז אברג´ל
למה אני גר בניצן וכמו שאתה רואה אני בטווח הטילים
וכל החנויות באשקלון ובאשדוד סוגרות
חזרה לפורום