הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/2/2009 1:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רז אברג´ל עם תוכן  קנית משופ הרים????
נושא: קנית משופ הרים???? תאריך: 1/2/2009 1:16:00 PM
מחבר/ת: רז אברג´ל

למה אני גר בניצן וכמו שאתה רואה אני בטווח הטילים
וכל החנויות באשקלון ובאשדוד סוגרות


חזרה לפורום