טקסט הודעת פורום
| 1/5/2009 4:33:00 PM |
|
נושא: בנושא ההקלר תאריך: 1/5/2009 4:33:00 PM
מחבר/ת: חיליק אגמון
שלום עידו
שמי חיליק אגמון מקבוץ יגור אני מעוניין לקנות את האופניים שפרסמת בהרים עבור חבר שלי, גדעון זמיר מיגור
אפשר לשלוח גם למייל [email protected] הנייד שלי 0546797035 אשמח לשמוע ממך להתראות חיליק
|
חזרה לפורום |
|
|