טקסט הודעת פורום
| 2/11/2009 3:48:00 PM |
|
נושא: ההברגה כנראה זהה תאריך: 2/11/2009 3:48:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אבל לא בטוח שתצליח לייצר את הלחץ הדרוש ברוב הבולמים.
משאבות של אופני כביש עשויות להספיק לחלק מהבולמים (נניח, עד 120 או 150), אבל לרובן אין מד לחץ שעל פיו ניתן לקבוע כמה לנפח - וזה חשוב מאוד.
|
חזרה לפורום |
|
|