טקסט הודעת פורום
| 2/11/2009 8:12:00 PM |
|
נושא: אני מבין למה תאריך: 2/11/2009 8:12:00 PM
מחבר/ת: יונתן קריספיל
אתה שואל, ברור שעם המג´יק לינק הזה יכולה להיות בעיה. לפי דעתי ויצא לי לראות מקרוב את הקוילאייר אמור להתאים הDHX AIR אבל באמת רק האייר. הכי בטוח - שלח לקונה מייל. הם בטוח יענו לך בלי בעיה.
|
חזרה לפורום |
|
|