הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/18/2009 3:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  Specialized כנראה עדיין חושבים שהוא טוב :suss:
נושא: Specialized כנראה עדיין חושבים שהוא טוב :suss:  תאריך: 2/18/2009 3:13:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

אבל בדגמים הזולים (שמספרית נמכרים הרבה יותר) חזרו ב-2009 ל-Fox בעל המוניטין, בגלל ירדה ברמת המכירות ב-2007-2008.



חזרה לפורום