טקסט הודעת פורום
| 2/18/2009 3:13:00 PM |
|
נושא: Specialized כנראה עדיין חושבים שהוא טוב :suss: תאריך: 2/18/2009 3:13:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
אבל בדגמים הזולים (שמספרית נמכרים הרבה יותר) חזרו ב-2009 ל-Fox בעל המוניטין, בגלל ירדה ברמת המכירות ב-2007-2008.
|
חזרה לפורום |
|
|