הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/21/2009 10:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  אל תתבלבל ..
נושא: אל תתבלבל ..  תאריך: 2/21/2009 10:45:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון

מה שעדו מוכר עולה 1760 שקל בלי משלוח והכול (420 דולר !) שזה ה Argyle 318 !!
יש את ה Argyle 302 שהוא מעפן והזול יחסית .. שהוא עולה 388 דולר ! .. זה אומר 1630 שקל ..

http://www.chainreactioncycles.com/SearchResults.aspx?Search=Argyle


חזרה לפורום