טקסט הודעת פורום
| 3/1/2009 11:16:00 AM |
|
נושא: חופש בבולם תאריך: 3/1/2009 11:16:00 AM
מחבר/ת: יניב ש
יוסי . גם לי יש בולם 55 ובאמת יש חופש . האם תוכל לפרט מה עשית כדי לפתור את הבעייה . נכון לעכשיו אני צריך כל פעם לחזק ממש חזק את ה QR ,וגם אז יש קצת חופש. הנאבה היא נאבה של מונגוס אבל לא נראה לי שהבעיה בנאבה .
תודה
|
חזרה לפורום |
|
|