הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/1/2009 11:16:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יניב ש עם תוכן  חופש בבולם
נושא: חופש בבולם  תאריך: 3/1/2009 11:16:00 AM
מחבר/ת: יניב ש

יוסי .
גם לי יש בולם 55 ובאמת יש חופש .
האם תוכל לפרט מה עשית כדי לפתור את הבעייה .
נכון לעכשיו אני צריך כל פעם לחזק ממש חזק את ה QR ,וגם אז יש קצת חופש.
הנאבה היא נאבה של מונגוס אבל לא נראה לי שהבעיה בנאבה .

תודה


חזרה לפורום