נושא: אשמח להצטרף תאריך: 3/2/2009 7:39:00 AM
מחבר/ת: רעי סוקולובסקי
ממש אשמח להצטרף לטיול למענית אם הוא נגמר לפני כניסת שבת-כלומר עד 3 וחצי אני צריך כבר להיות בפ"ת. אז אם הוא נגמר לפני(הלוואי! :D )אני רק צריך טרמפ ואני בא. יש למישהו מקום בשבילי?אני מפ"ת ויכול להגיע לאיזושהי נקודת מפגש במרכז תודה לכולם! ;)
|