הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/4/2009 11:24:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  avi a עם תוכן  גם אני...
נושא: גם אני... תאריך: 3/4/2009 11:24:00 AM
מחבר/ת: avi a

הייתי מעוניין במוצר הזה בעת הרכבת שלדה חדשה כשהוא עוד היה במצב של קונספט ועדיין
לא החלו לשווק אותו. היום יצרני חברות כבר החלו לשווק אותו באופניהם כקראנק לכל דבר,
כמובן שבדגמים היותר יקרים שלהם שנושקים למינימום של 20,000 ש"ח בחו"ל..

מוצר מדהים, טיפה כבד אבל עושה את התפקיד שלו מעולה לפי הבנתי, מאפשר לוותר על
מעביר קדמי, דבר שחוסך משקל ומאפשר בנוסף החלפת הילוכים בכל מצב, גם תוך כדי פידול
לאחור, קפיצה באויר או בזמן עלייה כשיש את הלחץ הכי גדול שיכול להיות על השרשרת והמעבירים.
(תכנון מיוחד של מעביר פנימי שנראה כמו קלאץ´ כזה, GT עשו משהו דומה בדגם שלהם רק עם המעביר האחורי, IT1 קראו לדגם אם אני זוכר נכון) ובנוסף ניתן לרכב איתו עם מעביר אחורי קצר.

בכל מקרה, 800 דולר שהם 3,400 ש"ח לפני מיסים ומשלוח ככה שזה יוצא ממש אבל ממש לא
משתלם, צריך לחכות קצת זמן שטרובטיב יבינו שהקהל הרחב גם מעוניין ולא רק בני אצולה ואז יעשו גרסאות יותר זולות עם שימוש בחומרים יותר קונבנציונליים, ככה זה עם השקה של מוצר חדש, המחיר עוד ירד...

הנה כל הפרטים:
http://www.pinkbike.com/news/Truvativ-HammerSchmidt-Preview-2008.html


חזרה לפורום