הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/4/2009 1:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רז רפאלי עם תוכן  למצלמה
נושא: למצלמה תאריך: 3/4/2009 1:14:00 PM
מחבר/ת: רז רפאלי

יש לי מצלמה שקיבלתי לפי כמה חודשים לצילום של הרכיבות.
המצלמה הגיעה עם מה שהם מכנים VELCRO בתור השם של הסקוץ´
העינhין עם הסקוץ´ הספציפי הזה הוא שאפשר להדביק אותו והדבר היותר חשוב הוא הרבה הרבה הרבה יותר חזק מסקוץ´ רגיל. כמעט אי אפשר להפריד אותו בתנועה צידית, רק במשיfה מהקצה, מה שנותן עוד יציבות למצלמה עם המתקן החדש ששלחו לי.
קיצור, אני מחפש משהו כזה, כי מה שראיתי היה סקוץ´ די חלש.



חזרה לפורום