נושא: למצלמה תאריך: 3/4/2009 1:14:00 PM
מחבר/ת: רז רפאלי
יש לי מצלמה שקיבלתי לפי כמה חודשים לצילום של הרכיבות. המצלמה הגיעה עם מה שהם מכנים VELCRO בתור השם של הסקוץ´ העינhין עם הסקוץ´ הספציפי הזה הוא שאפשר להדביק אותו והדבר היותר חשוב הוא הרבה הרבה הרבה יותר חזק מסקוץ´ רגיל. כמעט אי אפשר להפריד אותו בתנועה צידית, רק במשיfה מהקצה, מה שנותן עוד יציבות למצלמה עם המתקן החדש ששלחו לי. קיצור, אני מחפש משהו כזה, כי מה שראיתי היה סקוץ´ די חלש.
|