טקסט הודעת פורום
3/4/2009 2:42:00 PM
גיא בראל
לדעתי כרגע...
נושא:
לדעתי כרגע...
תאריך:
3/4/2009 2:42:00 PM
מחבר/ת:
גיא בראל
זה יותר גימיק מאשר מוצר ששוה את המחיר שלו.
חזרה לפורום