הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/4/2009 2:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  לדעתי כרגע...
נושא: לדעתי כרגע... תאריך: 3/4/2009 2:42:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

זה יותר גימיק מאשר מוצר ששוה את המחיר שלו.


חזרה לפורום