הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/6/2009 11:26:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלמוג מזרחי עם תוכן  יש לי שאלה לכל חברי הפורום
נושא: יש לי שאלה לכל חברי הפורום תאריך: 3/6/2009 11:26:00 AM
מחבר/ת: אלמוג מזרחי

אני רוצה לדעת איך זה הגיוני שהוא עושה הרבה זמן צלחות וחריקות במקום
מה יש לו מנוע ??? איך הוא עובד עם הברקסים???
http://www.harim.co.il/youtube/


חזרה לפורום