טקסט הודעת פורום
| 3/6/2009 11:26:00 AM |
|
נושא: יש לי שאלה לכל חברי הפורום תאריך: 3/6/2009 11:26:00 AM
מחבר/ת: אלמוג מזרחי
אני רוצה לדעת איך זה הגיוני שהוא עושה הרבה זמן צלחות וחריקות במקום מה יש לו מנוע ??? איך הוא עובד עם הברקסים??? http://www.harim.co.il/youtube/
|
חזרה לפורום |
|
|