הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/14/2009 6:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Alon Menache עם תוכן  צמיג רגיל על חישוק ו UST
נושא: צמיג רגיל על חישוק ו UST תאריך: 3/14/2009 6:39:00 PM
מחבר/ת: Alon Menache

יש לי חישוקים המיועדים לטיובלס (MAVIC 819).

מה המשמעות אם ארכיב צמיג רגיל - לא UST יעודי, ללא פנימית?

אני לא מתכוון למתכון הטיובלסס הביתי עם פנימית חתוכה, ברצוני להשמש בתכונת החישוק המובנת של טיובלסס - פשוט עם צמיג רגיל.


תודה
אלון


חזרה לפורום