נושא: צמיג רגיל על חישוק ו UST תאריך: 3/14/2009 6:39:00 PM
מחבר/ת: Alon Menache
יש לי חישוקים המיועדים לטיובלס (MAVIC 819).
מה המשמעות אם ארכיב צמיג רגיל - לא UST יעודי, ללא פנימית?
אני לא מתכוון למתכון הטיובלסס הביתי עם פנימית חתוכה, ברצוני להשמש בתכונת החישוק המובנת של טיובלסס - פשוט עם צמיג רגיל.
תודה אלון
|