הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/15/2009 4:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לכאורה, אפשר להלביש את הצמיג
נושא: לכאורה, אפשר להלביש את הצמיג תאריך: 3/15/2009 4:01:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

תקן UST מגדיר גם את מבנה הצמיג לטובת אטימות מושלמת בין הצמיג לחישוק.
שימוש בחישוק ובצמיג העומדים בתקן מאפשר טיובלס ללא חומר איטום.

זה לא בהכרח מתקיים בצמיק סטנדרטי.
אם אתה משתמש בג´יפה, לא צריכה להיות בעיה. כל חריר קטן יאטם, כמו בהרכבת קומבינה, והכל יהיה בסדר.
אם לא, זה סוג של הימור - אולי יחזיק, ואולי לא...



חזרה לפורום