הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/16/2009 6:49:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן   :rating: כל הכבוד על ההשקעה
נושא: :rating: כל הכבוד על ההשקעה תאריך: 3/16/2009 6:49:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

זה יציב גם אם מאבדים קצת שיווי משקל ונופלים?

חוץ מזה, תמונה אחת שווה אלף מלים.
עוד לא ראינו מישהו עם אופניים על המסלול שלך :suss:


חזרה לפורום