טקסט הודעת פורום
| 3/16/2009 6:49:00 AM |
|
נושא: :rating: כל הכבוד על ההשקעה תאריך: 3/16/2009 6:49:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
זה יציב גם אם מאבדים קצת שיווי משקל ונופלים?
חוץ מזה, תמונה אחת שווה אלף מלים. עוד לא ראינו מישהו עם אופניים על המסלול שלך :suss:
|
חזרה לפורום |
|
|