טקסט הודעת פורום
| 3/16/2009 2:52:00 PM |
|
נושא: קשה להתיצב עליו עשיתי אותו 3 פעמים תאריך: 3/16/2009 2:52:00 PM
מחבר/ת: איתי גמליאל
פעמים נפלתי. לצערי הבולם שלי נכנס אתמול לתיקון ואין איך להראות לכם אותי עם האופניים שם אבל עוד שבוע בערך אני יעלה סרטונים בנתיים יש לי תמונות ברורות יותר
|
חזרה לפורום |
|
|