הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/16/2009 2:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי גמליאל עם תוכן  קשה להתיצב עליו עשיתי אותו 3 פעמים
נושא: קשה להתיצב עליו עשיתי אותו 3 פעמים תאריך: 3/16/2009 2:52:00 PM
מחבר/ת: איתי גמליאל

פעמים נפלתי.
לצערי הבולם שלי נכנס אתמול לתיקון ואין איך להראות לכם אותי עם האופניים שם
אבל עוד שבוע בערך אני יעלה סרטונים בנתיים יש לי תמונות ברורות יותר


חזרה לפורום