טקסט הודעת פורום
| 4/12/2009 5:39:00 PM |
|
נושא: עדיין לא מדובר... תאריך: 4/12/2009 5:39:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל
ב-9-10 אינטש אופניים. מה שכן אתמול הצלחתי לטפס לא מעט עם GIANT FAITH ממש תענוג ;) התכוונת לומר "העליות טוחנות את ברמן והשרמן שלו" :laugh: :laugh: :laugh:
|
חזרה לפורום |
|
|