הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/12/2009 5:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  עדיין לא מדובר...
נושא: עדיין לא מדובר... תאריך: 4/12/2009 5:39:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

ב-9-10 אינטש אופניים.
מה שכן אתמול הצלחתי לטפס לא מעט עם GIANT FAITH
ממש תענוג ;)
התכוונת לומר "העליות טוחנות את ברמן והשרמן שלו" :laugh: :laugh: :laugh:


חזרה לפורום