טקסט הודעת פורום
4/16/2009 9:43:00 PM
עמרי בן זוהר
זה מודל מאד מאד ישן
נושא:
זה מודל מאד מאד ישן
תאריך:
4/16/2009 9:43:00 PM
מחבר/ת:
עמרי בן זוהר
איזו שנה המודל?
חזרה לפורום