טקסט הודעת פורום
5/8/2009 12:37:00 PM
יוני עמוס
כנס לכל חנות אופניים במקסימום זה יעלה 3 ש"ח
נושא:
כנס לכל חנות אופניים במקסימום זה יעלה 3 ש"ח
תאריך:
5/8/2009 12:37:00 PM
מחבר/ת:
יוני עמוס
חבל על ההטרדה והנסיעה להביא מכל אדם פרטי
חזרה לפורום