טקסט הודעת פורום
5/11/2009 5:21:00 PM
נמרוד רוימי
מישהו מחר בנו"ש?????
נושא:
מישהו מחר בנו"ש?????
תאריך:
5/11/2009 5:21:00 PM
מחבר/ת:
נמרוד רוימי
(נווה שלום)
מישהו מהילדים אולי???????????
מבוגרים יותר???????????????????
עוד יותר?????????????????????????
חזרה לפורום