טקסט הודעת פורום
| 5/13/2009 4:04:00 PM |
|
נושא: מישהו יודע אם אפשר לבטל את הפרו פדאל של ואנילה R? תאריך: 5/13/2009 4:04:00 PM
מחבר/ת: ערן אברהמי
מדובר בבולם האחורי, נראה לי שהוא פחות נוח בקטנות כי הפלטפורמה היציבה פועלת. ברור שאין כוונון לזה, השאלה אם אפשר לכוון את זה מבפנים... :confused:
|
חזרה לפורום |
|
|