הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/13/2009 4:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן אברהמי עם תוכן  מישהו יודע אם אפשר לבטל את הפרו פדאל של ואנילה R?
נושא: מישהו יודע אם אפשר לבטל את הפרו פדאל של ואנילה R? תאריך: 5/13/2009 4:04:00 PM
מחבר/ת: ערן אברהמי

מדובר בבולם האחורי, נראה לי שהוא פחות נוח בקטנות כי הפלטפורמה היציבה פועלת.
ברור שאין כוונון לזה, השאלה אם אפשר לכוון את זה מבפנים... :confused:


חזרה לפורום