נושא: אני עשיתי שינוי כזה תאריך: 5/18/2009 7:07:00 PM
מחבר/ת: תנין ורוד
רכבתי עם high roller 2.35 בשני הצמיגים בזוג האופניים הקודם שלי. בזוג החדש כבר עברתי ל-2.1 בשניהם. קדמי high roller ואחורי larasen tt.
ההבדלים ברורים. האופניים הרבה יותר מהירות. אני מרגיש יתרון עצום ברכיבה טכנית איטית (שבילים מסולעים מאוד). כל נושא ההאטה והאצה במקום (סיבובים הדוקים מאוד) הרבה יותר קל. טיפוסים קלים בהרבה, וגם הירידות מהירות יותר. החסרון היחיד שאני מרגיש הוא סיבובים פתוחים. לוקח זמן להתרגל, אבל לטעמי היתרונות באופניים שלי עולים על החסרונות. עוד לא חוויתי קרקע רטובה שם החסרון של הדרדרת אמר להיעלם והאחיזה שלי תעלה, אבל אין לי ניסיון כזה עדיין.
|