הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/19/2009 12:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  avi a עם תוכן  שמע רותם
נושא: שמע רותם תאריך: 5/19/2009 12:15:00 PM
מחבר/ת: avi a

האופניים מרגישות שונות מאוד ומשתמשות בתצורות מתלה ושיכוך שונות מעט, לפי מה שאני מבין, לא התנסית ממש על אף אחד מהזוגות. הMK3 משתמשות בHorst Link והג´איינט משתמשות בתצורת מתלה יותר יעילה ומתקדמת בשם Maestro, לאחר סיבוב על אופניים שמשתמשות במתלה הזה, פשוט התאהבתי וצריך לנסות כדי להבין, ממליץ לך לנסות אישית את כל אחד מהזוגות כדי לקבל נקודת מבט טובה יותר.
מה גם שאתה בא מעולם הג´איינט, כך שזו אמורה להיות בחירה הרבה יותר נוחה וטבעית בשבילך,
ושלא נדבר על כך שישנם שמועות חוזרות ונשנות על כך שאיירון הורס בדרך לפשיטת רגל, כך שהייתי
דואג בנוגע לנושא האחריות וכו´..
הצעה שלי, ניסיון רטוב על שני הזוגות, בדיקת מכלולים והשוואה נקודתית, שני הזוגות מצויינים, ויעשו בדיוק את מה שתיארת ביעילות מרשימה, כך שלא תצא פה מופסד בכל מקרה,
אלא אם כן אתה הולך על משומש ואז זה סיפור אחר לגמרי.


חזרה לפורום