נושא: את הטראנס ניסיתי תאריך: 5/19/2009 1:48:00 PM
מחבר/ת: Rotem Levy
לפני כשבוע ניסיתי את הטראנס X1 לרכיבה קצרה והתאהבתי, את ה-MK3 לא ניסיתי אך הבנתי מחבר שהם מצויינות וגם קצת יותר זולות במפרט דומה. בכל מקרה תודה, ונראה לי שאני ילך על הג´יאנט, הם כרגע האופניים המועדפים עלי.
|