הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/19/2009 3:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  avi a עם תוכן  אף פעם לא הייתי..
נושא: אף פעם לא הייתי.. תאריך: 5/19/2009 3:11:00 PM
מחבר/ת: avi a

..מבין גדול בתצורות מתלה וכל נושא ההגדרות הספציפיות הללו, ואכן אחרי בדיקה, איירון הורס באמת משתמשים בDW-Link שאכן נראה מתלה מתקדם ונורא מזכיר את הMaestro, אז סליחה אם הטעיתי מישהו, אבל עדיין הייתי ממליץ על הג´איינט.
אגב, מעולם לא רמזתי שלא ניתן להתאהב באופניים בעלי תצורת מתלה מיושנת, אני בעצמי רוכב על סינגל פיבוט (Faux Bar), אז אתה לא יכול לבוא אליי בטענות.. ;)

תמונות להשוואה:
הMaestro של ג´איינט: http://bikemag.com/gear/bikes/giant-glory-linkage-d.jpg
הDW-Link של איירון הורס: http://img513.imageshack.us/img513/353/dscf0554largeol9.jpg

רותם, בחירה מעולה, אתה לא תתאכזב...


חזרה לפורום