נושא: אף פעם לא הייתי.. תאריך: 5/19/2009 3:11:00 PM
מחבר/ת: avi a
..מבין גדול בתצורות מתלה וכל נושא ההגדרות הספציפיות הללו, ואכן אחרי בדיקה, איירון הורס באמת משתמשים בDW-Link שאכן נראה מתלה מתקדם ונורא מזכיר את הMaestro, אז סליחה אם הטעיתי מישהו, אבל עדיין הייתי ממליץ על הג´איינט. אגב, מעולם לא רמזתי שלא ניתן להתאהב באופניים בעלי תצורת מתלה מיושנת, אני בעצמי רוכב על סינגל פיבוט (Faux Bar), אז אתה לא יכול לבוא אליי בטענות.. ;)
תמונות להשוואה: הMaestro של ג´איינט: http://bikemag.com/gear/bikes/giant-glory-linkage-d.jpg הDW-Link של איירון הורס: http://img513.imageshack.us/img513/353/dscf0554largeol9.jpg
רותם, בחירה מעולה, אתה לא תתאכזב...
|