טקסט הודעת פורום
| 6/6/2009 7:18:00 PM |
|
נושא: למה לצחוק!!! תאריך: 6/6/2009 7:18:00 PM
מחבר/ת: haim atart
מי שרוצה שיבוא עם חליפת לחץ אפילו לפארק הירקון!!!
המטרה לא לצחוק אחד על השני זה שאתה כנראה תותח ולא צריך חליפת לחץ למענית לא אומר שרוכבים טובים פחות ממך לא צריכים צריכים.
סתם מעצבן.
דרך אגב תמונה יפה.
|
חזרה לפורום |
|
|