הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/6/2009 7:18:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  haim atart עם תוכן  למה לצחוק!!!
נושא: למה לצחוק!!! תאריך: 6/6/2009 7:18:00 PM
מחבר/ת: haim atart

מי שרוצה שיבוא עם חליפת לחץ אפילו לפארק הירקון!!!

המטרה לא לצחוק אחד על השני זה שאתה כנראה תותח ולא צריך חליפת לחץ למענית לא אומר שרוכבים טובים פחות ממך לא צריכים צריכים.

סתם מעצבן.

דרך אגב תמונה יפה.



חזרה לפורום