נושא: האופניים הכי זולים שאני מכיר לפרירייד תאריך: 6/18/2009 6:41:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
הם ההארו X6. מן הסתם ביד"ש הם יעלו פחות מחדשים.
שתי נקודות: 1. אופני פרירייד משומשים יש סיכוי שיהיו אחרי התעללות. כדאי לבדוק בתשומת לב. 2. אופניים חזקים יעלו יותר מאופניים פחות חזקים. בדוק במשומשים, אבל בהחלט יתכן שתיאלץ להגדיל מעט את התקציב, או לחכות בסבלנות להזדמנות.
ועוד דבר: אי אפשר להגזים בהדגשת המיגון. גם בפרירייד ואולי אפילו יותר בדאוןהיל, המהירויות גדולות, והתרסקות יכולה להיות לא פחות טראומטית מהתרסקות עם אופנוע. מיגון שיכלול קסדה מלאה, חליפת מיגון ומגיני רגליים יכול לעלות קרוב לאלפיים ש"ח - וכמובן שיכול לעלות אפילו יותר. אל תזלזל בעצמך - התרסקויות הן חלק מהעניין, וככל שתיפצע יותר קשה כך יקח לך יותר זמן לחזור לרכיבה, ואולי גם יפגע הבטחון העצמי (שהוא חשוב מאוד, לא פחות מטכניקה טובה).
ושיהיה בהצלחה. זה תחום נהדר שיש בו המון מקום להתפתחות.
|