טקסט הודעת פורום
7/7/2009 6:08:00 PM
מיקי תורג´מן
ס´אמק
נושא:
ס´אמק
תאריך:
7/7/2009 6:08:00 PM
מחבר/ת:
מיקי תורג´מן
חבל שבחנות לא אמרו לי הייתי מחליף את הגלגש של הקרנק גם.
ואז לא הייתי דופק את הגלבה המביכה ששפשפה לי את האמא של המרפק
:mad:
חזרה לפורום