הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/7/2009 6:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מיקי תורג´מן עם תוכן  ס´אמק
נושא: ס´אמק תאריך: 7/7/2009 6:08:00 PM
מחבר/ת: מיקי תורג´מן

חבל שבחנות לא אמרו לי הייתי מחליף את הגלגש של הקרנק גם.
ואז לא הייתי דופק את הגלבה המביכה ששפשפה לי את האמא של המרפק
:mad:


חזרה לפורום