הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/14/2009 11:56:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  סטס ק עם תוכן  GAINT Pistol 2
נושא: GAINT Pistol 2 תאריך: 7/14/2009 11:56:00 AM
מחבר/ת: סטס ק

אני רוצה ליקנות אופני כניסה יד שניה ואולי אני יקנה את הדגם הזה
אז אני שואל אם הם אופניים טובות בישביל מתחיל?

אני רוצה לעשות איתם דרופים עד מטר וחצי,ירידות שטח וסתם ליסוע בעיר

הם יתעימו לי?


חזרה לפורום