הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/17/2009 10:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי מ עם תוכן  צריך עזרה בקשר לציר המרכזי ..
נושא: צריך עזרה בקשר לציר המרכזי .. תאריך: 7/17/2009 10:53:00 PM
מחבר/ת: שי מ

הפדלים שלי התחלו להשתחרר קצת והכל רועד שם .. סגרתי חזק וזה לא זה זה כל הציר המרכזי ..
השאלה שלי עם זה יוכל להיות שהמייסבים הלכו או שזאת בעיה אחרת תודה מראש ..



חזרה לפורום