טקסט הודעת פורום
| 7/17/2009 10:53:00 PM |
|
נושא: צריך עזרה בקשר לציר המרכזי .. תאריך: 7/17/2009 10:53:00 PM
מחבר/ת: שי מ
הפדלים שלי התחלו להשתחרר קצת והכל רועד שם .. סגרתי חזק וזה לא זה זה כל הציר המרכזי .. השאלה שלי עם זה יוכל להיות שהמייסבים הלכו או שזאת בעיה אחרת תודה מראש ..
|
חזרה לפורום |
|
|