הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/3/2009 1:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בני הופ עם תוכן  תודה
נושא: תודה תאריך: 9/3/2009 1:01:00 PM
מחבר/ת: בני הופ

כן. זכור לי משיעורי תיאוריה על חלק במנוע שנקרא גל הארכובה.


חזרה לפורום