טקסט הודעת פורום
9/3/2009 1:01:00 PM
בני הופ
תודה
נושא:
תודה
תאריך:
9/3/2009 1:01:00 PM
מחבר/ת:
בני הופ
כן. זכור לי משיעורי תיאוריה על חלק במנוע שנקרא גל הארכובה.
חזרה לפורום