טקסט הודעת פורום
9/16/2009 7:44:00 PM
איציק סיני
אפשר קצת יותר פרטים בבקשה?
נושא:
אפשר קצת יותר פרטים בבקשה?
תאריך:
9/16/2009 7:44:00 PM
מחבר/ת:
איציק סיני
מאיזה שנה האופניים?
מה הגודל המדויק באינטשים?
אלו חלקים יש על האופניים?
אה כן וגם תמונה לא תזיק
תודה
חזרה לפורום