נושא: אני הייתי במצבך תאריך: 9/23/2009 3:53:00 PM
מחבר/ת: שי סורוקה
מנסיוני - החלפתי 5 גלגלים, מתוכם 2 שלי. הכי פשוט זה לקנות גלגל משומש במידה ותמצא כזה שיתאים לך במחיר ובאיכות. פעם אחת קניתי גלגל אחורי חדש, שהיה באיכות נמוכה. גם הנאבה וגם החישוק לא היו משו מיוחד וזה עלה לי 550 שח. בפעמים האחרות קניתי גלגלים של מאוויק ושל DTSWISS שירדו מאופניים שמוערכות ב10000 שח ויותר (איירון הורס MK3 ורוקי מאונטיין ESTX). בשתי המקרים של קניה מיד שנייה קיבלתי גלגלים טובים מאוד ובמחיר... 300 שקל לזוג מאוויק ו300 שקל לDT SWISS קדמי עם צמיג פאט אלברט של שוולבה במצב מצויין. שווה לחפור וגם להתמקח.
במקרה שיש לך חישוק והחישורים והם במצב טוב, עדיין יעלה לך באיזור ה300 נאבה+הרכבה.
בהצלחה
|