טקסט הודעת פורום
9/26/2009 4:08:00 PM
אלברט ארונוביץ´
היייי......
נושא:
היייי......
תאריך:
9/26/2009 4:08:00 PM
מחבר/ת:
אלברט ארונוביץ´
אמממממ.......יש מצב אחי אתה מוסיף לי כסדה או משהו ??
חזרה לפורום