נושא: רעיון מצויין, למה לרדת? תאריך: 10/4/2009 11:17:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
יש כמה וכמה שלדות שבהחלט אפשר לעשות איתן XC ארוך טווח, וגם יעמדו בAM אגרסיבי ויותר. הידועות שבהן הן באנשי שירוקו, וסנטהקוז קמיליון. השירוקו היא שלדה מדהימה, שרבים מאבזרים אותה בטאלאס36, מה שהופך אותה למכונת טיפוס מעולה עם 71 מעלות בראש, וכיף צרוף ביריות עם 68 מעלות. בMTBR יש עליה 32 חוות דעת, וכולם, ללא יוצא מן הכלל, נותנים לה ציון 5/5.
לי יש שלדה יותר זולה - מונגוס פיירבול - עם מזלג 150, ואני אוהב את הזויות שמתקבלות. אם אתה הולך על ארוך, שקול מהלך משתנה.
בהצלחה
|