הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/11/2010 5:21:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חגית אברגיל עם תוכן  עזרה דחופה - קצת יותר מגובשת , מה דעתך?
נושא: עזרה דחופה - קצת יותר מגובשת , מה דעתך? תאריך: 1/11/2010 5:21:00 PM
מחבר/ת: חגית אברגיל

אכן כן אלה הם זוג האופניים הראשונות שלי ברמה גבוהה יחסית למה שידעתי עד היום
לכן השאלות החוזרות וההתלבטות כמובן גם מבחינה תקציבית

אז מה הכי כדאי לי זנב קשיח , שיכוך מלא ???
אצא מנקודת הנחה שאכן הGT נוחות לי , האם בכל זאת כדאי לי ללכת על המפרט הבא:
אופני הרים - זנב קשיח אופני הרים GT AVALANCHE 1.0 Disc 2009 מחיר:
3,200 ש"ח


או מיד שניה khs xc 604 (שנתון2004) בולם קידמי pilot rockshox + נעילה
בולם אחורי x-fusion pva +נעילה (שדרוג)
מערכות sram x-9 + שיפטרים מחיר:3.000 ש"ח

וכמובן שיש את ה TREK 4300 מחיר : 2,300 ש"ח
שזוהי אולי תהיה הבחירה האחרונה

אשמח לשמוע דעתך המקצועית ואולי הצעות נוספות , על מנת שאעשה את הבחירה הנכונה
תודה,
חגית


חזרה לפורום