נושא: האמת שמאוד התחברתי אליהם תאריך: 4/19/2010 10:59:00 PM
מחבר/ת: יריב צובירי
ראשית,תודה על התגובות. החנות היא חנות "רוכבים" בירושלים ולא סניף של רוזן ומינץ. כבר כחודש שאני מחפש מציאות באיזור י-ם (היכן שאני גר) באתרים שונים (יד 2 ופה) ולא עליתי על משהו מתאים (לפחות לא כאלו שרכבתי עליהם לסיבוב ניסיון והתאימו לי). האמת, קצת התבאסתי כשגיליתי שהבולם ב-AVALANCHE 1.0 הוא אלסטומר ולא משהו יותר מתקדם יותר, האם יש לי סיבה לכך?????. :confused:
|