הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/19/2010 10:59:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יריב צובירי עם תוכן  האמת שמאוד התחברתי אליהם
נושא: האמת שמאוד התחברתי אליהם תאריך: 4/19/2010 10:59:00 PM
מחבר/ת: יריב צובירי

ראשית,תודה על התגובות.
החנות היא חנות "רוכבים" בירושלים ולא סניף של רוזן ומינץ.
כבר כחודש שאני מחפש מציאות באיזור י-ם (היכן שאני גר) באתרים שונים (יד 2 ופה) ולא עליתי על משהו מתאים (לפחות לא כאלו שרכבתי עליהם לסיבוב ניסיון והתאימו לי).
האמת, קצת התבאסתי כשגיליתי שהבולם ב-AVALANCHE 1.0 הוא אלסטומר ולא משהו יותר מתקדם יותר, האם יש לי סיבה לכך?????. :confused:


חזרה לפורום