נושא: ןןאלה אפשר לכתוב לך ספר עב כרס על טיולים בירושלים תאריך: 5/15/2010 6:57:00 AM
מחבר/ת: איתן הדרי
אני לא יודע את רמת הקושי שלך מבחינת רכיבה / טכני? אם אתה רוכב עם עוד אנשים ומה רמת הקושי שלהם? אבל מסלול חביב הוא נחל כיסלון. מכביש 1 תרד במחלף שער הגיא לכביש 38 לכיוון אשתאול. כמה מאות מטרים שאתה נכנס לכביש 38 בצד ימין תראה תחנת דלק - תחנה שם את הרכב.תעבור עם האופניים את הכביש (בזהירות) לשול השני ותתחיל לרכוב בצידי הדרך עד שתגיע לשלט הקדושים מערת בני ברית. זה תחילת המסלול שים לב הוא מסומן באדום. אתה רוכב לכל אורכו עד שאתה מגיע לצומת ולוקחים את הירוק עד שלמתחברים לשחור ורוכבים עם השחור. אתה רוכב מעל נחל כיסלון על הר כרמילה מה שנקרא דרך נוף צפונית, עד היצאה חזרה לכביש.משם קצרה הדרך לתחנת הדלק. אפשר להתחיל. אפשר להתחיל את המסלול הפוך, ואז יש יותר עליות וטיפוסים. אבל בסוף ירידה ורוכבים בתוך היער עם מדובר ביום חם. אגב מאות תחנת דלק אפשר לצאת לאין ספור מסלולים. תהנה
|