טקסט הודעת פורום
6/10/2010 1:09:00 PM
תום לייזר
מעוניין באופניים
נושא:
מעוניין באופניים
תאריך:
6/10/2010 1:09:00 PM
מחבר/ת:
תום לייזר
מה המיספר שלך אני מעוניין ליקנות את אופניין אלה האם הם עדיין למכירה?
חזרה לפורום