טקסט הודעת פורום
7/2/2010 8:37:00 PM
נדב נווה
תודה
נושא:
תודה
תאריך:
7/2/2010 8:37:00 PM
מחבר/ת:
נדב נווה
תודה אבל אני לא צריך כ´כ הרבה כסף כי הם יד שניי אבל אני רוצה לימכור אותן מהר מאר!!!!!!!! אני קונה אופניים חדשות!!!! :rating:
חזרה לפורום