נושא: בולם רוק שוק רווליישן 2011 תאריך: 8/22/2010 5:02:00 PM
מחבר/ת: רונן זרנקין
מדובר בדגם רוולישן RL ´ יושב על ספיישלזד 2011 . אני מעוניין לסגור את מהלך הבולם , לפני טיפוס , שאם לא כך מתרומם לי הגלגל הקדמי .כך להקטינו מ 150 מ,מ , לפחות מזה . היה יותר ברור ?\ תודה מראש רונן
|