הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/22/2010 5:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רונן זרנקין עם תוכן  בולם רוק שוק רווליישן 2011
נושא: בולם רוק שוק רווליישן 2011 תאריך: 8/22/2010 5:02:00 PM
מחבר/ת: רונן זרנקין

מדובר בדגם רוולישן RL ´ יושב על ספיישלזד 2011 .
אני מעוניין לסגור את מהלך הבולם , לפני טיפוס , שאם לא כך מתרומם לי הגלגל
הקדמי .כך להקטינו מ 150 מ,מ , לפחות מזה .
היה יותר ברור ?\
תודה מראש
רונן


חזרה לפורום